פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

100 לילות ללא ניילונים
072-2709099
ווטסאפ
072-2709099
סניפים

תנאי שימוש באתר SLIPI

 

ברוכים הגולשים לאתר  של SLIPI  –  אתר המופעל ע”י  דיגיטל פרו בע”מ

 

באתר מוצעים ללקוחות  מגוון רחב של מוצרים  ממיטב מוצרי החברה (להלן: ״החברה״)

 

כללי:

1 הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. אנא קרא את בקפידה.

1.2 האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

1.3 אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.

1.4 למען הסר ספק, המוצרים המוצעים על ידי החברה. האחריות הבלעדית למכירת אספקתם, גביית הכספים, מתן אחריות וכדומה, מוטלת על החברה.

הזמנת מוצרים ו/או שירותים

2.1 באתר מוצע למכירה מגוון מזרנים ומוצרי שינה המיוצרים ומשווקים ע”י החברה .

2.2 אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר, מחירם או בכל פרט אחר, תהא החברה רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין הצעתך שבוטלה.

2.3 אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי החברה להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה, עקב פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול.

אמצעי התשלום

3.1 באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך או למסור אותו בטלפון.

3.2 החברה תמתין לאישור חברת כרטיסי האשראי בגין הרכישה שבצעת באמצעות האתר ורק לאחר קבלת האישור יעבד הספק את הזמנתך וישלח אליך את המוצרים. למען הסר ספק, היה ורכישתך באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת בעת הזמנתך, לא תאושר לביצוע על ידי חברת כרטיסי האשראי ולא תפעל תוך שבעה ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברת האשראי לפתרון הבעיה ומתן אישור ע”י חברת האשראי, החברה תהא רשאית לבטל את הזמנתך על פי שיקול דעתה הבלעדי.

פרטיות

4.1 הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת הצעותיך, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לאף גורם אחר. אף על פי שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.

4.2 החברה מתחייבת לא להעביר את פרטי הלקוח לצד שלישי

עוגיות (cookies)

5.1 עוגיות הנן קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על ידי השרת של החברה באמצעות הדפדפן שלך, על הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש. העוגיות, אינן מכילות מידע שמזהה אותך באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שתסרב לקבל אותן. השימוש בעוגיות מאפשר לנו לספק לך שירות מהיר ויעיל ויחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל פעם בעתיד.

אספקת המוצרים

6.1 אספקת המוצרים ע”י החברה, תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.

6.2 זמני האספקה להם החברה מתחייבת מצוינים בסמוך לכל מוצר ומוצר באתר (להלן: ״מועדי האספקה״).

חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’-ה’, למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי ומועדים.

6.3 במועד הזמנתך עליך לבחור באפשרות של אספקת המוצר באמצעות משלוח או בדרך של איסוף עצמי במקרה שתבחר באפשרות לאיסוף עצמי, לא תחויב בדמי משלוח.

לקוח שיבחר לאסוף את המוצר ממחסני הספק יתאם עם הספק, באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר.

6.4 לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך באמצעות שליחים ו/או נהגים לכתובת שמסרת.

6.5 החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, דוגמת שביתות או השבתות,

תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב),

אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה החברה רשאית להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

6.6 במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה או מי מטעמה (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית,

הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע ההזמנה בפועל.

6.7 יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.

*** הובלת מוצרים במידות מיוחדות

אין החברה אחראית על הכנסת מוצרים במידות מיוחדות, על הלקוח לבדוק היטב באם המוצרים נכנסים לדירה ו/או לבית והתמקמתם במקום.

במידה שהמוצרים לא יכנסו לבית בשל מידה מיוחדת כאמור, הובלת המוצרים חזרה לחברה הנה באחריות ובתשלום הלקוח בלבד,

כמו גם החלפת המוצר למידה אחרת, יישא הלקוח בהפרשי מחיר כמו גם הפסד כספי שנגרם לחברה.

מחירים ותשלומים

7.1 חיובך יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר הנקוב באתר בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול, והכל כמפורט בסמוך לכל מוצר ו/או בעמוד המכירה של המוצר.

7.2 החברה תהא רשאית לשנות את דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת.

7.3 כל המחירים שמופיעים באתר כוללים מע”מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

בלי ניילונים ל-100 לילות ניסיון ,בהחזר כספי מלא .

בחברת סליפי מזרנים, אנחנו כל כך בטוחים שתאהבו את המזרן שתבחרו לקנות מאתנו, שאנחנו מציעים  100 לילות נסיון בלי ניילונים ! ללא כל התחייבות. קחו את המזרן הביתה, התגלגלו על הבטן, על הגב, על הצד.

שנו עליו לבד או בזוג ובקיצור, נסו את המזרן ורק אז קבלו את ההחלטה, ללא כל הוצאה או התחייבות מראש.

במידה שמצאתם שהמזרן שרכשתם אינו מתאים לכם, תוכלו לבחור אם להחליף את המזרן בדגם אחר של סליפי קומפורט. אולי המזרן שנקנה לראשונה אינו מתאים לדרישות כגון: "המזרן קשה מידי", "המזרן רך מידי".

במקרה כזה, האפשרות להחלפת הדגם שבחרתם במזרן אחר שלנו תהיה טובה ונכונה עבורכם. אפשרות נוספת היא שתקבלו את כספכם בחזרה בניכוי הוצאות המשלוח בלבד.

 

המזרנים המשתתפים במבצע הם:

 סיאסטה ויסקו / רילקס ויסקו / טופ ויסקו / קומפורט פילוטופ / פרזידנט / רויאל ויסקו / פרפקטו ויסקו / פרפקטו לטקס / פרסטיז' ויסקו

 מידות המזרנים משתתפים בהטבה:

 מידות המשתתפות בהטבה הן מידות סטנדרט ולא מידות מיוחדות, מידות הסטנדרט במזרן הן: 80/200  , 120/190 , 140/190, 140/200 ,  160/190    160/200

 

ביטול עסקה

* כל האמור בסעיף זה מהווה גילוי בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981 (להלן: ״חוק הגנת הצרכן״), ואין הוא בא להוסיף עליו זכויות, בכל דרך שהיא.

ככל שיבוצעו תיקונים בחוק הגנת הצרכן, יחולו תיקונים אלה ויגברו על המפורט להלן: באם מדובר במוצר, הנך רשאי לבטל קנייתו מיום ההזמנה ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל.

*חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, קובע שבמידה שבחרת לבטל את העסקה רשאית אין סטייל לגבות מהמזמין דמי ביטול בשיעור של עד 5 אחוזים ממחיר המוצר ובלבד שדמי הביטול לא יהיו יותר ממאה שקלים, לפי הנמוך בין השנים.

במידה ששולם באמצעות כרטיס אשראי, יתווספו עלויות חברת כרטיסי האשראי בסך 3% מסכום הרכישה. הלקוח רשאי לבטל את הזמנתו בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר בפועל.

הוראות סעיף זה לא יחולו על:

  1. מוצרי מזון או טובין פסידים;
  2. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;
  3. טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן;
  4. טובין שבהתאם להוראות שניתנו לפי דין אין להחזירם;
  5. טובין שקבע השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת.

* לגבי ״טובין פסידים״ כמשמעם בחוק הגנת הצרכן -  מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעסק (מוצרים שהורכבו בבית הלקוח או מזרנים שאריזת הניילון העוטפת אותם נפתחה).

כאמור לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים שהורכבו אפילו באופן חלקי אלא אם נתקבל לכך אישור חריג.

* במידה שסליפי אישרה החזרת מוצרים שאינם ברי החזרה במסגרת החוק אזי מסכום ההחזר יקוזז גם סכום עלות ההובלות ההרכבה והפירוק כמפורט (גם אם לא שולם עבור ההובלה וההרכבה בנפרד אלא כחלק מהעסקה ו/או מבצע):

  ארונות: 100 ש"ח לדלת (ארון 4 דלתות 400 ש"ח).

  חדרי שינה: 490 ש"ח.

  מזרן: 200 ש"ח.

  לגבי מוצרים אחרים יש לבדוק עלות.

* מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ”ה-1995.

* טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.ביטול הקניה יעשה בכתב למרכז שירות לקוחות ,תוך ציון סיבת הביטול באמצעות דואר אלקטרוני לדואר אלקטרוני: info@slipi.co.il

או לפקס : 072-2709095 או בדואר רגיל לכתובת:  גינזבורג 6, ראשון לציון

* במקרה של ביטול העסקה ולמעט אם מדובר בטובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, יושב לך הסכום ששולם על ידך בגין המוצר ( אין החזר על משלוחים הובלות והרכבות )

בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך.

* סליפי שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתו הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל מכירה (לפני או לאחר סגירתה),

ו/או להאריך את משך הזמן לביצוע המכירה, לרבות אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:

* אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.

* אם אירעה תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע הגשת הצעות למכירה מסוימת או לקבוצת מכירות.

* במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת ערוץ הקניות את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות מספקת בה.

* במקרה שנפלה טעות באיזה מהפרטים המתפרסמים במכירה, לרבות תיאור המוצר ו/או מחיר המוצר.

* בכל מקרה, שלדעת סליפי נעשתה פעולה בניגוד להוראות הדין ו/או להוראות הסכם זה.

 

* במידה שלאחר ביצוע רכישה של מוצר יתברר כי המוצר אזל רשאית סליפי לבטל את המכירה ולהחזיר לרוכש את מלוא התמורה שנתקבלה ממנו בעבור מוצר זה.

* סליפי רשאית לבטל הזמנה אם נפלה טעות קולמוס במחיר או בתיאור המוצר.

* אם לאחר ביצוע רכישה של מוצר, בכל דרך שהיא, מתברר שהמוצר אזל ו/או לא ניתן להשיגו, רשאית סליפי לבטל את המכירה ולהשיב לך את כספך.

* לחילופין רשאית סליפי להציע לך מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. אם בחרת שלא לרכוש את המוצר החלופי - תבוטל המכירה ויושב לך כספך.

* מימשה סליפי את זכותה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפיו מכל מין וסוג, לרבות בגין זכייה במוצר או ציפייה לזכייה כאמור, אבדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו”ב.

החזרת מוצר

* ניתן להחזיר את המוצר שנקנה ולקבל את הכסף בחזרה. במקרה זה הלקוח מתבקש להחזיר את המוצר כשהוא שלם על כל חלקיו, ולצרף את אריזתו המקורית ואת החשבונית המקורית.

את המוצר יש להחזיר לכתובתו של הספק ממנו נרכש המוצר, המופיעה בעמוד המכירה של המוצר. זכות ההחזרה תקפה כל עוד לא חלפו 14 יום מתאריך קבלת המוצר.

* ביצוע ההחזרה יבוצע באמצעות דואר רשום, שרות שליחים, או בכל אמצעי אחר המאשר קבלתו. ניתן גם להביאו אל אחת לאחת מחנויות סליפי או אל מחסני הספק, בתאום מראש.

* בכל מקרה זכות ההחזרה תהיה בהתאם לאמור בסעיף 14ה לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981 ובכל מקרה של סתירה יחולו הוראות החוק

* תנאי החזרת מזרן הלקוח ישתמש במזרן במשך 90 יום ללא הניילונים ולאחריו יוכל לפנות לסליפי קומפורט , ולבקש החזרת המזרן ולקבל תמורתו חזרה בניכוי הסכומים הבאים:

   **כספי ההובלה ששולמו עבור המזרן לא יוחזרו ללקוח.

   **תנאי ראשוני להחזרת המזרן הוא שמירה על ניקיונו ועל שלמותו !

* הכסף יוחזר באופן שבו התבצע התשלום ע"י הלקוח:

  שולם במזומן או בהמחאה/ות – יוחזר בהמחאה/ות או העברה בנקאית לפקודת הלקוח בלבד.

  שולם בכרטיס אשראי בתשלום אחד או בפריסה לתשלומים, יזוכה הלקוח בכרטיס האשראי.

* מכל ההחזרים המגיעים ללקוח ינוכו סכומי ההובלה והאריזה מהתשלום הראשון לזכות הלקוח

* הלקוח ישתמש במזרן במשך 100 יום ללא הניילונים ולאחריו יוכל לפנות לסליפי מזרנים, ולבקש החזרת המזרן ולקבל תמורתו חזרה בניכוי הסכומים הבאים: כספי ההובלה ששולמו עבור המזרן לא יוחזרו ללקוח.

 

אחריות

* החברה תישא באחריות לטיב המוצרים, לתכונותיהם, בכל הנוגע לפרטים האמורים בכתב האחריות לגבי כל מוצר לגופו.

לעתים יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים  לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. המוצרים באתר מוצגים בתום לב.

* האחריות הבלעדית למוצרים, לאספקתם, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, חלה על החברה בהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם.

* תקופת האחריות הינה לשנה מלאה מיום אספקת הסחורה, אלא אם צוין אחרת בדף המוצר, והינה באחריות היצרנים/יבואנים ועל פי התנאים שיקבעו על ידי כל אחד מהספקים.

* הצגת חשבונית היא תנאי לתוקף האחריות.

* אנו מתחייבים לתקן או להחליף המוצר או חלק ממנו כתוצאה משימוש בחומרים פגומים או פגם בייצור.  לחברה בלבד ההחלטה בהתאם לשיקול דעתה האם להחליף או לתקן חלק כלשהוא או את המוצר כולו.

* לא תנתן אחריות על מוצרים שנפגמו כתוצאה ממגע עם מים.

* האחריות לא תהיה בתוקף במקרה של מוצר שהורכב בבית הלקוח, (כגון ארון קיר, מערכת שינה, מזנון או פריט אחר),

* לא הורכב ע"י מתקין מוסמך מטעם החברה או במידה שהפריט הוזז ממקומו שלא ע"י מתקין מוסמך מטעמנו או מוצר שפורק והורכב בשנית שלא ע"י מתקין מוסמך על ידנו.

* אחריות למזרנים: בכפוף לתנאים המופעיים על תעודת האחריות הניתנת למזרנים . ההובלה / החזרה לתיקון תהיה ע"י הלקוח או על חשבונו. 

* בשנת האחריות הראשונה האחריות כוללת הובלה מבית הלקוח וחזרה, (במידה שבעת ההזמנה הלקוח שילם עבור ההובלה לביתו), על ידי נותן האחריות.

* בהמשך תקופת האחריות (לאחר שנת האחריות הראשונה) ההובלה מבית הלקוח וחזרה תהיה ע"י הלקוח או על חשבונו.

* אין אחריות לבד או לתפירה של המזרנים.

* מיטות : במידה שההתקנה בוצעה על ידי מתקין מוסמך מטעם החברה תינתן שנת אחריות למיטות מיום ההתקנה בבית הלקוח .

 

הוראות שמירה על המיטה :

* שמירה על הבדים תוך שימוש בחומרים ידידותים ובלתי מזיקים

* הרחקת חיות מחמד מבדי המיטה

* אחסון בארגז המצעים עד לתכולה המאפשרת לארגז להיסגר ללא לחץ. על שבר של ארגז המצעים כתוצאה משימוש לא סביר אינה בגדר האחריות.

* אסור בתכלית האיסור לגרור את המיטה אלא להרים אותה על ידי שני אנשים לפחות .

כל נזק שיגרמו לרגליים או לראש המיטה כתוצאה מגרירת המיטה תסיר את אחריות החברה מכל נזק.

 

פרטיות

החברה מתחייבת לא להעביר את פרטי הלקוח לצד שלישי.

 

דין ושיפוט

הדין החל על תקנון זה הוא הדין הישראלי. סמכות השיפוט לכל עניין ומחלוקת נתונה לבתי המשפט בתל אביב בלבד.

 

שאלות ובירורים

לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה ולאחריה, ניתן לפנות אל מח’ הסחר האלקטרוני של החברה:

בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-16:00

באמצעות טלפון מס’: 072-2709099

או באמצעות משלוח דואר לכתובת: דיגיטל פרו בע"מ  - גינזבורג 6, ראשון לציון

  

 

 

 

 

התקשר השאר פרטים
no-lazy